سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی و نماشویی ارزان

کفسابی و نماشویی هزینه: باز هم، این محدوده در قیمت، اما من آن را در هر نقطه از $ 0?50 تا $ 3 فوت مربع را دیده اند. همچنین شما می خواهد برای نصب و راه اندازی پرداخت. مزایا: چیزی که مورد علاقه من در مورد ورقه ورقه است که آن را به راحتی کفسابی و نماشویی خراش نیست. و اگر آن را ندارد، یک سبزی کمی روغن مالیده در ابتدا آن را حق دریافت کنید. همچنین می تواند مانند چوب واقعی یا کاشی نگاه کنید، و حتی می تواند سخت به بگویید اگر آن واقعی است یا نه. مانند پهن برگان، کفسابی و نماشویی ورقه ورقه آسان برای تمیز کردن است. شما حتی می توانید ارزان و خانه طبیعی پاک کننده خود را. هم عالی است برای حیوانات خانگی چون آنها نمی توانند خراش و یا لکه دار آن است.

کفسابی و نماشویی حرفه ای

منفی: ایستاده آب کف پوش لمینیت را خراب کردن. من این راه سخت پس از نشت یخچال و فریزر به دست، و من به پایان رسید تا داشتن به جای تمام کف در آشپزخانه من. اگر ورقه ورقه می کند از بین برد، بر خلاف پهن برگان به عنوان خوانده شده، ورقه ورقه می تواند refinished شود.

کفسابی و نماشویی

بهترین اتاق ها: ورقه ورقه بزرگ برای مناطق ترافیک کفسابی و نماشویی بالا است مانند یک لابی و یا هر اتاق با تعداد زیادی از فعالیت های به دلیل دوام آن است. من به شدت توصیه قرار دادن آن در یک آشپزخانه، حمام، و یا یک اتاق لباس های شسته شده از ورقه ورقه باید خیس نمی شود.

اصول بنیادی در کفسابی و نماشویی

هزینه: هزینه فرش تا حد زیادی بسته به کیفیت. با این حال، فرش استاندارد و padding بین $ 2 و 5 $ در هر فوت مربع است. معمولا معاملات نصب و راه اندازی مناسب و معقول در لاو و Home Depot برای حدود 50 $ است.

مزایا: فرش نه تنها احساس می کند نرم، اما آن را نیز می دهد یک نگاه نرم به یک اتاق. آن را آرام به راه رفتن در است و مانع انعکاس در سراسر یک خانه. فرش سریع و ساده برای نصب است و می تواند بیش از subfloors ناهموار است.

منفی: اگر چه پیشرفت در تکنولوژی فیبر فرش فعال باید بیشتر مقاومت در برابر لکه، آن را هنوز رنگ آمیزی می شود. حتی زمانی که اغلب فضای، هنوز هم ممکن است خاک پنهان شده باشد. هنگامی که من و همسرم پاره کردن فرش های قدیمی ما، آن تپه از خاک زیر آن بود. فرش نیز نیاز به بخار تمیز گاهی اوقات برای تازه نگه داشتن. علاوه بر این، فرش خوب است برای افراد مبتلا به آلرژی است.

بهترین اتاق ها: بهترین محل برای فرش اتاق کفسابی و نماشویی ترافیک کم، مانند اتاق خواب، برای به حداقل رساندن گرد و خاک می شود که در آن به دام افتاده است. آن را نیز به اتاق خواب یک نگاه گرم و نرم تر و احساس.

ساب کف و کفسابی

هزینه: وینیل می توانید کمتر از 1 $ در هر فوت مربع در پایان کم هزینه اما می تواند هزینه تا 5 $ در هر فوت مربع در پایان بالا. نصب و راه اندازی چند صد دلار است. مزایا: مانند فرش، وینیل آرام و آسان بر روی پای خود است. آن ارزان است نسبت به برخی از انواع کفپوش های دیگر است. منفی: اگر چه وینیل یک راه طولانی آمده است و می توان به مانند چوب یا کاشی نگاه کنید، آن را هنوز هم به نظر نمی عنوان خوب به عنوان چیزی واقعی است. فرورفتگی وینیل و اشک به راحتی، و من پیدا کرده اند که می توان آن را یک چالش برای تمیز کردن. بهترین اتاق ها: وینیل بزرگ برای یک اتاق رختشویی آن را به عنوان می تواند بسیاری از صدا از ماشین لباسشویی خود را سپر. همچنین می تواند به خوبی در حمام و آشپزخانه به دلیل گرما می افزاید: کار.

نتیجه گیری

هزینه: باز هم، طیف وسیعی کفسابی و نماشویی از قیمت ها وجود دارد: $ 2 به $ 8 در هر فوت مربع است. مزایا: چوب پنبه عایق خوبی است. آن را گرم، نرم است، و جذب برای تلفن های موبایل. چوب پنبه یک ماده طبیعی است، پس از آن با محیط زیست. همچنین، از آن ضد میکروبی و مقاوم در برابر قالب، آن را برای خانواده امن است. منفی: از آنجا که چوب پنبه یک ماده طبیعی است، آن را در نور مستقیم خورشید محو خواهد شد. همچنین شناخته شده است به زرد با هم. به دلیل ماهیت moldable از چوب پنبه، ممکن است در زیر نقاط فشار مبلمان آسیب دیده است. همچنین متورم خواهد شد که آن را در آب ایستاده است. بهترین اتاق ها: چوب پنبه در اتاق خواب به دلیل آن نرمی و گرمی کار بزرگ است.