کفسابی و شرایط آن

6 کفسابی بهترین صفحه اصلی طبقه ایده ها و گزینه های توسط اسلاید کیسی پست شده در: صفحه اصلی بهبود، هزینه و صرفه جویی در  من و همسرم با این کار از جایگزین کفپوش در سراسر خانه ما مواجه شدند. ما فرش که 15 ساله بود. آن آغشته شده بود و هشدار می دهند است. پس از انجام بسیاری از نگاه کردن به اطراف، ما برای کف چوب کفسابی ورقه ورقه برای آشپزخانه، اتاق ناهار خوری، اتاق نشیمن، لابی و راهرو را انتخاب کرد. خوب، آنها می گویند، حقیقت 20/20 است. در حالی که ورقه ورقه قیمت عالی بود و در سراسر خانه ما شیک نگاه، آن است که در تمام اتاق ما بسیار عملی نیست. کفسابی من آرزو می کنم که ما واقعا فکر کرده بود بیشتر در مورد آنچه را که بهترین نوع کفپوش برای هر اتاق به آنچه به عنوان نگاه بهترین مخالف بود.

آیا شما در مورد جایگزین کفپوش در خانه شما فکر؟ هزینه ها، منافع، و جنبه های منفی از هر نوع از کف در نظر بگیرید قبل از اینکه متعهد. در اینجا یک لیست از محبوب ترین انواع کف پوش، جوانب مثبت و منفی خود را، و اتاق برای آنها که به بهترین وجه مناسب می باشد.

کفسابی

1? پهن هزینه: بسته به نوع پهن برگان اید، می تواند شما را در هر نقطه از 3 دلار به $ 12 در هر کفسابی فوت مربع هزینه. چوب مهندسی به شما یک کمی کمتر هزینه. در بالای هزینه های مواد، شما نیاز به پرداخت برای این آن نصب شده که به احتمال زیاد شما را اجرا خواهد در صدها یا هزاران دلار است.

مزایا: پهن برگان نگاه بسیار خوب و یک ارزش فروش مجدد بزرگ است. آنها آسان برای تمیز کردن و نگهداری و معمولا فقط نیاز به جارو می باشد منفی: هزینه بزرگترین نقطه ضعف است. مانند کاشی، پهن برگان نیز با صدای بلند به راه رفتن بر روی هستند. پهن برگان واقعی نیز نیاز بازپرداخت گاهی اوقات در مناطق پر ترافیک. آب ایستاده همچنین می توانید پهن برگان را خراب کردن. بهترین اتاق ها: بهترین مکان برای قرار دادن پهن برگان در یک اتاق نشیمن است. به نظر می رسد خوب و شیک است. آن است که یک منطقه پر ترافیک مانند یک لابی بنابراین می توانید باقی می ماند محافظت نمی شود. شما همچنین می توانید یک فرش به صدا خفه کن سر و صدا کمی استفاده کنید.

کفسابی اصولی

هزینه: بسیاری از انواع مختلف از کاشی وجود دارد. این می تواند به قیمت از $ 1 به $ 20 فوت مربع در محدوده. نصب و راه اندازی حرفه ای می توانند به صدها هزار دلار بسته به اندازه منطقه اجرا می شود.

مزایا: کاشی سرامیک لعاب دار بسیار با دوام و مقاوم در برابر خش است. مقاوم در برابر آب است. کاشی می آید در اندازه های مختلف و مواد، مانند سنگ مرمر، ظروف، سنگ تراورتن، سنگ لوح، و گرانیت. علاوه بر این، کاشی است که نسبتا آسان برای تمیز کردن، و لکه هستند خیلی از نگرانی نیست.

منفی: کاشی را می توان با صدای بسیار بلند به راه رفتن در و ECHOS. همچنین می تواند سرد باشد، و سیستم های گرمایشی برای کاشی بسیار گران قیمت هستند. کاشی می توانید کرک و می تواند مشکل برای تعمیر. دوغاب می شود رنگ آمیزی و نیاز به تمیز.

بهترین اتاق ها: از آنجا که مقاوم در برابر آب است، آن را مناسب برای حمام یا آشپزخانه کفسابی است. همچنین ممکن است به خوبی در محل غذاخوری کفسابی که در آن مواد غذایی و نوشیدنی تمایل به زمین ریخته شود کار می کنند.