سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی و نماشویی به صورت حرفه ای

خلاء کفسابی طبقه خود را در هر هفته. شما احتمالا این کار در حال حاضر، اما همیشه تکرار. دلیل: زیر پا، شن خوب در گرد و غبار است که درست مثل کاغذ سنباده و به آرامی اما کفسابی مطمئنا از طریق پایان کف چوب خود را می پوشند. بنابراین یک جارو خوب به پایان محافظت و همچنین نگه می دارد تا ظاهر آن است. استفاده از یک پیوست با یک قلم مو یا یک سطح احساس است که در امتداد کف. فایل های پیوست با برس دوار و یا یک نوار شخص برتر از اقران می توانید در پایان خراش. خلاص نوار شخص برتر از اقران در راست قامت. اگر شما مانند حمل کردن خلاء، پاک کردن گرد و غبار و یا یکی از جارو کشیدن ماشین آلات میکرو جدیدتر (مانند Swiffer) فقط به عنوان به خوبی کار خواهد احساس نمی کنند.

کفسابی و نکات اصلی آن

2. سازمان دیده بان اسپری مو و لهستانی مبلمان. هر دو آنها را می توانید پایان طبقه خود را ابر. پاک کردن آنها را بلافاصله با یک پارچه مرطوب. برای پاکسازی دقیق تر، با پنجره غیر آمونیاک پاک کننده اسپری.
3. به خاطر از باران. آب نه تنها می تواند خراب کردن پایان در کف چوب جنگلی، اما می تواند به عمق چوب نفوذ کرده و لکه آن است. بستن پنجره زمانی که شما در حال انتظار باران. قرار دادن سینی های تحت گیاهان گلدانی و، البته، بلافاصله پاک کردن هر گونه آب شما را ببینید.4. حذف باقی مانده با موم پاک کننده کفسابی کف چوب. آن را نگه دارید در گنجه کفسابی سالن و یا محل مناسب دیگری به طوری که شما می توانید به آن را به سرعت به تمیز کردن مشکلات کوچک قبل از تبدیل شدن آنها به آنهایی که بزرگ. پاک کردن لکه های و گرد و خاک بلافاصله. سپس با استفاده از پاک کن برای حذف باقی مانده است. خاک می تواند باعث صدمه به روکش یا زمین در. مایعات می توانید در پایان آسیب و یا لکه روی زمین است.

کفسابی

7 نکته برای تمیز کردن کف چوب سخت می دانید قوانین در مورد استفاده از واکس و بهبودی. شما می توانید یک پایان موم با موم بیشتر جوانی از سر گرفتن. اما هرگز از روغن استفاده کنید بر روی یک سطح مانند لاک جلا، لاک الکل، و یا پلی اورتان. این نه تنها باعث می شود کف بیش از حد لغزنده است، آن را نیز با اتمام بعدی کفسابی تداخل می کند. اگر به پایان پلی اورتان است، استفاده از یک لهستانی ساخته شده برای پلی اورتان. اگر نوع دیگری از پایان سطح است، از اعاده کف عمومی، تست اعاده در منطقه کم رنگ مطمئن شوید آن را نمی خواهد را بردارید.

نتیجه گیری

استفاده از فوق العاده بلند "راه رفتن کردن" حصیر یا فرش جلو. پادری، داخل و خارج، درآمد خود را نگه و سپس برخی از. در حالی که جارو و نقطه تمیز کردن بزرگ هستند، حفظ خاک در وهله اول هم بهتر است. یک 4- تا 6 فوت طولانی "راه رفتن کردن" حصیر برای درب جلو. دیگر حصیر منتهی به درب، مردم بیشتر خواهد خاک مالیدن و رطوبت کردن کفش خود را به عنوان آنها در راه رفتن، حتی اگر آنها را متوقف کند به پاک کردن آنها. 7. حفاظت از مناطق پر ترافیک با فرش منطقه. کفسابی پیاده روی در سراسر منطقه چند بار در روز در نهایت پوشد پایین پایان کف چوب است. به دنبال خوب تشک پرتاب ساده ترین راه برای کاهش سایش. اما مطمئن شوید که آنها پشتوانه ندارد. وینیل و یا حمایت لاستیک تله رطوبت، که می تواند پایان طبقه خود و لکه خراب یا آسیب به چوب.