سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین جا برای فروش سمعک و شنوایی سنجی در تهران را بشناسید

خرید سمعک در-گوش (ITE) شنوایی سنجی یا شنوایی شناسی تمام قطعات از کمک ها در یک پوسته که در بخش بیرونی گوش را پر می کند موجود است. این کمک بزرگتر از شنوایی سنجی کانال و، برای برخی افراد، ممکن است راحت تر از یک کلینیک شنوایی سنجی شنوایی سنجی کوچکتر که مسئولیت رسیدگی به. عکس از PHONAK در-گوش (ITE) شنوایی سنجی برای تصویر بزرگتر کلیک کنید پشت گوش (BTE) معاینه شنوایی در تهران تمام قطعات از کمک ها در یک مورد کوچک پلاستیکی است که در پشت گوش استوار موجود است. مورد توسط یک تکه لوله روشن به خرید سمعک متصل می شود. این سبک است که اغلب برای کودکان خردسال برای ایمنی و رشد دلایل انتخاب شده است. عکس از اتیکن.

خرید سمعک

بهترین جا برای خرید سمعک کجا است؟

پشت گوش (BTE) کلینیک شنوایی سنجی برای تصویر بزرگتر کلیک کنید پشت گوش کمک های اولیه: اتصالات گسترش یک محفظه پلاستیکی کوچک استوار پشت گوش، و یک لوله روشن بسیار خوب اجرا می شود به کانال گوش. در داخل کانال گوش، کوچک، گنبد سیلیکونی نرم و یا یک تختخواب، بسیار بادی نوک اکریلیک دارای لوله در محل. این کمک تعمیر سمعک ارائه لوازم آرایشی و بهداشتی و گوش دادن مزایا و معمولا برای بزرگسالان استفاده می شود. عکس از اتیکن

پشت گوش کمک: اتصالات باز برای تصویر بزرگتر کلیک کنید گیرنده در کانال کلینیک شنوایی سنجی این کمک بسیار شبیه به خرید سمعک پشت گوش با یک تفاوت منحصر به فرد: رئیس فروش سمعک داخل کانال گوش قرار می گیرد، و سیم های برق نازک جایگزین لوله صوتی به کمک وسایل کمک. این کمک نیز ارائه مزایای آرایشی و بهداشتی و گوش دادن و معمولا برای بزرگسالان استفاده می شود. عکس از اتیکن گیرنده در کانال کلینیک شنوایی سنجی برای تصویر بزرگتر کلیک کنید تمدید پوشیدن.

تعمیرات سمعک

چرا امکان تعمیر سمعک بایستی به صورت دقیق بررسی شود؟

این کمک دستگاه هایی که کلینیک شنوایی سنجی در کانال گوش توسط یک شنواییشناس قرار داده است. آنها در یک زمان به چند ماه فرسوده بدون حذف. این دستگاه ها از مواد نرم طراحی شده و مناسب منحنی گوش ساخته شده است. آنها به طور مداوم پوشیده و سپس با یک دستگاه جدید جایگزین شده است. آنها برای افراد فعال بسیار مفید است زیرا طراحی خود محافظت در برابر رطوبت و جرم گوش، و می توان آنها را فرسوده در حالی که ورزش، دوش گرفتن، و غیره اکثریت از خرید سمعک امروز به فروش می رسد کانال و در، داخلی فروش سمعک شنوایی هستند. پشت گوش (BTE) کمک رایج ترین توصیه می شود برای نوزادان و کودکان خردسال است (برای توضیح)؛ با این حال، بسیاری از بزرگسالان در حال حاضر سبک مناسب باز وسایل کمک می پوشند.

کلینیک شنوایی سنجی

هرگز از تعمیرات سمعک فراموش نکنید!

همچنین تعمیرات سمعک خاص ساخته شده است که مسئولیت رسیدگی به انواع بسیار خاص از دست دادن شنوایی وجود دارد. به عنوان مثال، یک خرید سمعک هدایت استخوان با استفاده از یک پیشانی بند و یک ویبراتور استخوان افرادی که هیچ کانال گوش یا گوش خارجی. این دستگاه دور زدن گوش خارجی و میانی و به طور مستقیم تحریک حلزون. نوآوری نسبتا جدید فروش سمعک یا همان تعمیر سمعک (استخوان لنگر) است، که در جمجمه کاشته است. این دستگاه دارای سه بخش است: یک ایمپلنت تیتانیوم، اباتمنت خارجی، و یک پردازنده صدا قابل جدا شدن. ایمپلنت گوش میانی این سیستم شنوایی در فضای پشت پرده گوش که مکانیکی ارتعاش سازه گوش میانی کاشته. این دستگاه دارای دو بخش است: یک بخش خارجی و بخش کاشته.

برای اطلاعات بیش تر درباره خدمات ارائه شده در بالا می توانید به وب سایت طنین سمعک مراجعه فرمایید.